Integratie tussen Bas by Fadiro en uw telefooncentrale

Met CTI van NFON kunt u snel en gemakkelijk alle contactgegevensbronnen die in uw bedrijf gebruikt worden in één adresboek combineren. Hiermee maakt u een grote stap bij het optimaliseren van uw bedrijfsvoering.

De cloudtelefonie-oplossing NFON biedt u de mogelijkheid om uw zakelijke telefonie te integreren met Bas by Fadiro. Dit levert u voordelen op als:
-    Tonen van klantkaart bij inkomende oproep
-    Click-to-dial vanuit uw applicatie
-    Eén adresboek voor al uw CRM-applicaties en Outlook-contactpersonen
-    Belgeschiedenis met vermelding van bedrijfsnaam en contactpersoon
-    Uitstekende klantbeleving door herkenning klant

Het is een grote verbetering van de werkwijze waarbij iedere reisorganisatie direct de toegevoegde waarde zal ervaren.

Deze gebruiksvriendelijke functie is al beschikbaar vanaf € 3,50 per gebruiker, per maand!* Door deze kleine investering bent u minder tijd kwijt aan het zoeken van telefoonnummers en heeft u direct de benodigde gegevens van uw klanten bij de hand.

Het werkt veel efficiënter en uw klant ervaart het als zeer prettig en professioneel. U weet tenslotte wie u belt voordat u het gesprek beantwoord en u kunt direct alle klantgegevens uit uw Bas by Fadiro oproepen. Gezien de efficiency verhoging en voordelen aangaande klantvriendelijkheid is dit een logische keuze.

Over NFON
NFON stelt bedrijven van klein tot groot in staat om telefonie als een dienst via internet af te nemen. De oplossing is dan ook geschikt voor bedrijven variërend in grootte van 2 tot 249.000 medewerkers. NFON biedt meer dan 150 telefoniefuncties die voorheen vooral waren voorbehouden aan grote bedrijven.

NFON is gebouwd door NFON AG, een toonaangevende aanbieder van cloud telefoniediensten in München, Duitsland. Sinds de oprichting in 2007 opereert NFON in de snelgroeiende markt van cloud telefonie. Meer dan 10.000 klanten kozen reeds voor NFON.

Geen investeringen
Omdat NFON een dienst is, hoeft u niets te kopen of te investeren in hardware en onderhoud te plegen. Daardoor kunt u aanzienlijk besparen op telefoniekosten.

Laagste gesprekskosten
Doordat we voor al onze klanten gezamenlijk inkopen, kunnen we de laagste tarieven bieden voor uw gesprekskosten. En intern bellen is zelfs helemaal gratis. Dit kan oplopen tot een besparing van wel 50% per maand op uw huidige kosten. U betaalt slechts een klein starttarief per gebruiker.

Vanaf € 3,50 per maand
U kunt NFON met alle functies afnemen vanaf € 3,50 per maand. U betaalt alleen voor de aansluitingen die u daadwerkelijk per maand gebruikt. NFON kan onbeperkt met u mee groeien of krimpen. De prijs verandert per maand mee. Bovendien zit u niet vast aan een contract, dus kunt u maandelijks opzeggen.

De hoge kwaliteit in combinatie met de uitgebreide functionaliteit heeft T-Systems en Deutsche Telekom doen besluiten om NFON, specifiek voor het MKB, aan te gaan bieden in hun portfolio.

Over Zetacom
In Nederland wordt NFON exclusief door Zetacom gedistribueerd en ondersteund. Zetacom levert innovatieve communicatie oplossingen en is gespecialiseerd in hosted telefonie, VoIP, mobiele telefonie, contactcenters, unified communications, zorgsystemen, locatiebepaling, netwerkinfrastructuren en -beveiliging. Met 140 medewerkers werkt Zetacom landelijk vanuit Zoetermeer (hoofdkantoor en distributiecentrum) en ’s-Hertogenbosch (kantoor Zuid) voor zowel de grootzakelijke markt als het MKB. Tot de opdrachtgevers behoren de gezondheidszorg, overheid, transportsector, dienstverlening, industrie en horeca, variërend van lokaal georiënteerde tot landelijke organisaties.
Bel voor meer informatie met één van onze specialisten 088 – 743 6363 of kijk op nfon.com.


* Dit is een extra functie van NFON. U koopt deze toevoeging als extra dienst bovenop uw maandelijkse kosten.






 

BAS SERVICES-VRAAG EN ANTWOORD