BAS MODULE WENSKAARTEN

Een kaart sturen aan de klant na afloop van de vakantie,
dat kan met de wenskaartenmodule in BAS.
Voor € 1,20 (excl.BTW.) kan er volautomatisch een persoonlijke kaart worden verzonden aan de klant.



Voor het versturen van een kaart, is Fadiro een samenwerking aangegaan met Mailstreet te Deventer. Mailstreet beschikt over een printstraat waar losse printopdrachten van kaarten achtereenvolgens worden uitgevoerd op het moment dat dit gewenst is. De kaarten worden vervolgens verzonden naar de klant.     
Het unieke van de Welkom-thuis kaart is dat de kaart aan de voorkant voorzien is van de naam van de klant én het logo van het reisbureau. Aan de achterkant komt nogmaals het logo weer terug en kan hier een persoonlijke tekst geprint worden die in een fraai handschrift-lettertype wordt weergegeven.

De kaarten kunnen van tevoren worden klaargezet in de boeking en het is zelfs mogelijk om kaarten op basis van bijvoorbeeld bestemming en reisperiode door BAS aan het dossier te laten toevoegen. Is verzending van de kaart op een dossier niet gewenst? Je kunt deze dan simpel annuleren.
En gaat de reis niet door, dan wordt bij het annuleren van het dossier automatisch de kaart niet meer verzonden.

Er is keuze uit een grote hoeveelheid kaarten, vaak op bestemming geselecteerd.
Op verzoek kan er zelfs een kaart door Fadiro en Mailstreet worden toegevoegd die alleen door het eigen reisbureau te gebruiken is.
Om de kaartenmodule uit te proberen kun je contact opnemen met Fadiro.

De eerste 20 kaarten nemen wij voor onze rekening!


In BAS handleiding 3.13 wordt uitgelegd hoe je via de Agenderingen de gewenste acties, benodigd voor de kaarten, kunt aanmaken en onderhouden.
Neem contact op met Fadiro als je gebruik wilt maken van de Kaartenmodule.

Vraag en antwoord